9.3.2017

Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto RY 013 tukee vuoden 2017 kuntavaaleihin osallistuvia Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto RY:n ehdokkaita vaalikuluissa. Tukea on mahdollista saada hakemuksen ja tositteiden perusteella enintään 200 euroa ehdokasta kohden.
Vaalitukeen on varattu 200 euroa. Jos hakemusten yhteissumma ylittää sen, budjetoitu summa jaetaan suhteellisesti hakijoiden kesken.
Kun ehdokkaalle syntyy vaalityöstään kuluja, hän tuo sen Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto RY:n Kevätkokoukseen hakemuksen ja siihen liittyviä tositteita. Hakemukseen tulee liittää lyhyt selvitys kulujen laadusta sekä oma tilinnumero. Tositteiden pitää koskea selvästi todennettavaa kulua, kuten mainoksen painatuslaskua, laskua lehti-ilmoituksesta tai muuta vastaavaa kulua, josta on virallinen tosite. Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto RY:n ei maksa esimerkiksi itse tehtyä matkalaskua.
Hakemuksen loppusumma voi ylittää 200 euroa, mutta Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto RY  maksaa ehdokkaalle enintään 200 euroa. Jos loppusumma jää alle 200 euron, saajalle maksetaan tositteen tai tositteiden mukainen summa.

ammattiosasto013@gmail.com
puh. 040-8410829